Диспетчеризація ліфтів

        Споживче товариство «Міські інформаційні системи» пропонує Вам, для застосування при диспетчеризації житлових будинків та офісних будівель, як при новому будівництві так і при диспетчеризації старої забудови, диспетчерську систему для голосового зв’язку диспетчера з кабінами ліфтів.
        У співвідношенні «ціна-якість» система є привабливою на сучасному ринку аналогічних систем.
        Кількість та номенклатура обладнання узгоджується з замовником перед   початком виконання робіт.
        Наше підприємство має необхідні ліцензії, дозволи, технічну документацію та висококваліфіковані кадри для забезпечення випуску необхідної кількості і номенклатури обладнання та проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт, здійснення гарантійного та довгострокового сервісного обслуговування.
        Коротка характеристика системи:
  • Кількість об’єктів обслуговування не обмежено.
  • Максимальна довжина двохпровідної кабельної лінії зв’язку – 1 км.
  • Режим роботи – цілодобовий.
  • Час працездатності при відсутності живлення – 3 год. Працездатність зберігається за відсутності інтернету за рахунок резервного каналу.
  • Система складається з трьох частин
  • Обладнання, розташоване у вузлі.
  • Обладнання, змонтоване в кабіні ліфту (та/або на 1 поверсі).
  • Необхідна кабельна структура.
        До переваги системи, яка пропонується, слід відзначити можливість переадресації розмови кабіни на будь-який номер міського або мобільного зв’язку або організації «конференції», що дає можливість організувати прямий зв’язок кабіни з психологом, швидкою, міліцією, МНС через пульт диспетчера.
        Система дає можливість як із кабіни зробити виклик диспетчеру, так і з диспетчерської зробити виклик в кабіну.
        Кнопка у ліфті служить лише для виклику диспетчера. Диспетчер керує розмовою. Він може увімкнути зв’язок  по виклику або у будь-який потрібний момент. Закінчення розмови також відбувається з диспетчерської.
 
Пропоноване рішення має наступні переваги перед іншими.
1. Система передбачена як для великих диспетчерських служб, так і для малих підприємств, що обслуговують ліфтове господарство і не мають своїх диспетчерських.
     Для малих диспетчерських передбачено відправка СМС повідомлень на мобільний (або за декількома номерами) у екстренних випадках: виклику з кабіни,  пропажі напруги та за іншими параметрами на прохання Замовника. Решту все інше працює як і для диспетчерських.
     Доступ до історії, графіки та інше можна робити не лише в реальному часі, а при можливості.
2.  При використанні зв’язку з кабінами ліфтів засобами операторів мобільного зв’язку  (GPRS або 3G) необхідна періодична оплата за поповнення карткових рахунків. Крім того можливе погіршення якості за рахунок слабого сигналу. Наша система є автономною і не вимагає додаткових витрат.
3.  При використанні зв’язку з кабінами ліфтів засобами інтернет-провайдерів при зникнненні напруги в мережі можливо відсутність  зв’язку (якраз тоді, коли він вкрай необхідний). Адже мало хто з провайдерів утримує джерела безперебійного живлення на кожній точці свого обладнання. У пропонованому рішенні один блок на обладнанні вузла забезпечує роботу системи протягом декількох годин при відсутності живлення і необмежено довго при відсутності інтернету за рахунок резервного каналу.
4. Система може в автоматичному режимі проводити оповіщення мешканців даного під’їзду або групи під’їздів про обмежене водопостачання, теплопостачання, необхідність проплати і т.ін. Тобто доводити необхідну інформацію до мешканців. При цьому виклик диспетчера неможливий до закінчення оповіщення.
 
        Крім того Система має наступні додаткові функції.
1.Отримання 6 сигналів про стан кожного ліфта (несанкціоноване проникнення у ліфтову, перекос фаз, стан дверей кабіни, стан дверей шахти, наявність пасажира, спрацювання датчика пожежної сигналізації і т.ін).
2.Подача 2 сигналів (2 реле у комплекті) у ліфтову (дистанційний перезапуск ліфта, резерв). 
        Стосовно обладнання, розташованого в диспетчерській. При наявності на кожному робочому місці диспетчера комп’ютера для реалізації голосового зв’язку додаткових коштів не потрібно. Якщо ж є якісь інші вимоги – маршрутизація викликів лише на залогованих диспетчерів, формування звітів, статистики, аналітика, система оповіщення мешканців тощо, можлива розробка програмного продукту під конкретного замовника, вартість якого буде залежати від поставлених вимог.