Якщо Ви не отримуєте журнал/газету, що робити?

Якщо Ви не отримали ваші видання за передплатою, перш за все зверніться до вашого поштового відділення «Укрпошта». 

Для підтвердження здійснення передплати Вам необхідно мати верхній корішок абонементу (надішліть запит у видавництво «Міські інформаційні системи»), що служить підтвердженням і є документом, а також електроний чек, який видав сайт після оплати і надіслав Вам на електронну адресу.
Пам’ятайте, ми видаємо журнал/газету вчасно, без затримок (дата виходу друкованого видання з друкарні до 10-го числа кожного місяця).
Якщо все ж Ваше питання залишилося не вирішеним, Ваш порядок дій такий:
• Зателефонуйте за номерами (032) 236-7000, 236-7009, 236-7010 або 050-622-7777.
• Напишіть нам на електронну адресу: mis@mis.lviv.ua, maks@mis.lviv.ua. Інформація у листі повинна подаватися така ж, як в оформленому абонементі. Де вказуєте такі дані:
- Який журнал/газету ви не отримали?
- Вкажіть індекс журналу/газети.
- Вкажіть номери журналів/газет, які ви не отримали.
- Вкажіть як здійснювали оформлення та оплату передплати. Якщо у відділенні «Укрпошта» – прикріпіть у лист фото/скановану копію корішка абонемента та чек про оплату. Якщо на сайті Видавництва «Міські інформаційні системи» http://www.mis.lviv.ua/posluhy/vydavnytstvo/, тоді необхідно прикріпити електронний чек, який отримали на e-mail і дату оформлення абонемента.
- Вкажіть Ваші ПІБ.
- Область.
- Район.
- Населений пункт.
- Поштовий індекс.
- Адреса: вулиця, № будинку, № корпусу/під’їзду, квартири.
- Контактний номер телефону.
- Адреса вашої електронної пошти.
Ми напишемо скаргу до обласної дирекції Укрпошти Вашої області з проханням вирішити це питання. Це робиться перш за все для запобігання подальшої втрати передплачених номерів. Упродовж місяця працівники Укрпошти зв’яжуться з Вами і доставлять всі передплачені номери журналу. Якщо впродовж місяця Ви все одно не отримаєте видання, ми власноруч надішлемо їх Вам поштою.