Бухгалтерські програми

 АКЦЕНТ БУХГАЛТЕРІЯ - це універсальна автоматизована програма для ведення бухгалтерського, управлінського та фінансового обліку на підприємствах. Ця програма забезпечує повноцінний правильний з бухгалтерської точки зору багатовимірний та багаторівневий аналітичний і синтетичний облік. В програмі реалізована загальноприйнята методика бухгалтерського фінансового та податкового обліку, яка підтримує НСБО. “Стандартне рішення” що входить в комплект поставки нашого продукту, створене для підприємств оптово – роздрібної торгівлі. Також напрацьовано ряд спеціалізованих рішень, які базуються на стандартах і враховують специфіку бухгалтерського обліку при автоматизації підприємств.

СТ ”МІСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ” пропонують:

  • інсталяцію та супровід програми;
  • адаптацію під потреби підприємства;
  • навчання персоналу роботи з програмою;
  • абонентське обслуговування ПП ”Акцент-бухгалтерія”.

АКЦЕНТ-БУХГАЛТЕРІЯ версій 6.0 та 7.0 включає:

Нарахування та виплата зарплати.

Автоматизований розрахунок різних видів нарахувань і стягнень:

  • Основні нарахування, які використовуються при розрахунку заробітної плати(за окладом та погодинним тарифом).
  • Нарахування прогресивок та різних видів премій.
  • Нарахування обов’язкових утримань при розрахунку зарплати та нарахування на ФОП (фонд оплати праці).
  • Оплата за лікарняним листом.
  • Оплата різних видів відпусток.
  • Доплати до МЗП.
  • Облік наказів довгострокової дії, виконавчого листа, наказів на доплату, наказів на внутрішнє сумісництво.
  • Формування розрахункових листків як по всій формі так і для кожного співробітника, розрахунково- платіжних відомостей, звітів для подання в податкові та статистичні органи.

Облік необоротних активів та балансової вартості основних засобів:

  • Інвентаризація.
  • Амортизація.

Облік валових доходів та витрат.

Розрахунки з бюджетом.

Розрахунки з підзвітними особами.

Розрахунки з постачальниками та покупцями.

Облік банківських та касових операцій.

Можливість формування, зберігання та друку всіх необхідних документів:

  • Платіжних доручень.
  • Прибуткових та видаткових ордерів.
  • Касових книг.
  • Авансових звітів.
  • Накладних.

Інших документів.

Прайс-лист на БАЗОВІ програмні продукти Акцент:

Станом на 15.06.2009

Продукт

Редакція

Ціна

Примітки

Акцент 7.0 (60 днів)

DAO*

100

Пробна версія з терміном використання 60 днів

Акцент 6.0

DAO

1500

Поставляються тільки додаткові робочі місця

Акцент 6.0

MSDE

2250

Акцент 6.0

SQL

2760

Акцент 7.0

DAO

1500

Поставляються тільки додаткові робочі місця

Акцент 7.0

MSDE

2250

Акцент 7.0

SQL

2760

Акцент 7.4

DAO

1500

Універсальна система для автоматизації бухгалтерського управлінського обліку

Акцент 7.4

MSDE

2250

Акцент 7.4

SQL

2760

Акцент-адміністратор 6.0

DAO

1200

Керування правами користувачів в мережі

Акцент-адміністратор 6.0

MSDE/SQL

1800

Акцент-адміністратор 7.0

DAO

1450

Акцент-адміністратор 7.0

MSDE/SQL

2100

Акцент-зарплата 7.0

DAO

3000

Універсальна програма для розрахунку заробітної плати

Акцент-зарплата 7.0

SQL

5000

Акцент-зарплата “Ідеал” 7.0

DAO

600

Універсальна програма для розрахунку заробітної плати. 
Тільки для користувачів програми “Акцент”.

Акцент-зарплата “Ідеал” 7.0

DAO

800

Універсальна програма для розрахунку заробітної плати. 
Для не користувачів програми  “Акцент”

Акцент-документи

DAO

200

Спрощена програма для вводу і друку первинних документів